مرجع کد و ابزار وب

ابزار ساخت کد پاپ آپ نیو تب

ثروت
تولد بزرگسالان : چرا که نه!

تولد بزرگسالان : چرا که نه!

انگار تب به اشتراک گذاري تمامي اتفاقات ريز و درشت زندگي مان در شبکه هاي اجتماعي، در حال تغيير سبک زندگي مان است. در خيلي از موارد اين تغيير سبک پيامدهاي منفي به همراه داشته است، که در رابطه با آنها شايد گوش همه ي ما پر باشد. اما يکي از اين تغييرات؛ که من به شخصه آن را بسيار دوست دارم، توجه بيشتر از هميشه بزرگسالان به مناسبت ها و جشن ها است، شايد به خاطر ساده ترين دليلي که حتي فکرش را هم نمي کنيم. چرا فکر نمي کنيم آنها هم دلشان مي خواهد مانند جوان ها يا پسرها و دخترها، جشن تولد هيجان انگيز خود را داشته باشند و تصاوير آنرا با دوستان و فاميل به اشتراک بگذارند. تا اينجاي کار همه چيز خوب است، اما توجه به چند نکته خيلي مهم است. بايد تم ميهماني بزرگسالان يا تم تولد بزرگسالان را بدانيم. ( چون در خيلي از مواقع تدارک ميهماني با جوانترها است! ) حواسمان باشد بزرگسالان دوست دارند، عکسهاي جشن تولد خود را به اشتراک بگذارند؛ اما چه عکس هائي!؟! در ادامه مي خواهيم در چند گام ساده و تجربي به شما بگوئيم؛ چگونه براي والدين خود يا بزرگسالان يک جشن تولد عالي و با تم مناسب برگزار کنيد.

 

گام اول : اگر قصد سوپرايز نداريد، با آنها هماهنگ باشيد.

بزرگسالان بر خلاف جوان ها شايد ديگر حوصله ي هيجان خيلي زياد و بيش از حد را نداشته باشند. در کنار اين آنها بسيار بيشتر از ما علاقه مند هستند تا، همه چيز بر روي برنامه و دقيق باشد. پس براي خوشحال کردن آنها تنها برگزاري يک تولد سوپرايز يا هيجان انگيز کافي نيست. به آنها اين اجازه را بدهيد در جريان دعوت از ميهمانان، تهيه کيک تولد، فينگرفود يا ساير خوراکي ها و از همه مهمتر تم ميهماني باشند.

 

گام دوم : انتخاب هديه

اين بخش واقعا مهمترين بخش هر ميهماني تولد است. نگذاريد تصاوير آنها در شب جشن تولدشان و در پاي ميز هدايا افسرده و بي تفاوت به نظر بيايد. خريد هديه تولد بيش از هر چيز، نشان از توجه شما به صاحب تولد دارد. پس بهترين کار اين است که در انتخاب هديه تولد مانند آنها فکر کنيد. ضمنا اين را هم به ياد داشته باشيد، کيک تولدي که براي آنها ميخريد، بايد در راستاي تم تولد آنها باشد.

گام سوم : خلاقيت کنترل شده!

خُب ... بازگرديم به اصلي ترين موضوع اين مقاله، يعني " انتخاب تم تولد بزرگسالان مناسب" . راه هاي زيادي براي انتخاب يک تم تولد وجود دارد. اما انتخاب آن کاملا تحت تاثير شخص صاحب تولد و فضاي برگزاري آن است. شما مي توانيد با مشاوره گرفتن از کارشناساني که تخصصشان در زمينه برگزاري جشن تولد است، کمي از سردرگمي هاي خود جهت انتخاب تم و تزئين خانه براي جشن تولد بکاهيد. سعي کنيد ميهمان ها را هم از تم تولدتان آگاه سازيد تا در نهايت يک ميهماني شيک و يکپارچه داشته باشيد. اگر به شما اعتماد کرده اند و تمامي کارهاي برگزاري جشن تولد را به شما سپرده اند لطفا فراموش نکنيد : همه چيز را يادداشت کنيد. حتما چند ساعت قبل از شروع ميهماني تولد، تمام ليست خود را چک کنيد. آيا هديه تولد آماده و کادو شده است؟ آيا کيک در ساعت مقرر مي رسد يا اينکه از قبل تهيه شده و در يخچال است؟ خوراکي ها، فينگرفود و ميز بار چيزي کم ندارد؟ آيا با توجه به تعداد ميهمانان خود، تدارک کافي را ديده ايد؟ ... و چند سوال مشابه ديگر براي برگزاري يک تولد لذت بخش ...

 گام چهارم : توجه کنيد و عشق بورزيد

هيچ چيزي براي ما لذت بخش تر از مورد توجه و احترام واقع شدن نيست. شايد يکي از بهترين راه ها، برگزاري يک ميهماني تولد شايسته براي عزيزانمان باشد. پس تا مي توانيم به آنها توجه کنيم و عشق بورزيم. از ميهماني هاي خود لذت ببريد.

 

 

 

برچسب ها: تولد,بزرگسالان,:,چرا,که,نه!,تم تولد بزرگسالان , تولد در دفتر کار , برگزاری جشن, تولد , کیک تولد , تم تولد پسرانه, تم تولد دخترانه باربی, تم تولد دخترانه باب اسفنجی , تم تولد دخترانه لیتل پانی , تم تولد دخترانه باربی ,تم تولد دخترانه باب اسفنجی ,تم تولد دخترانه لیتل پانی,

[ يکشنبه 4 آذر 1397 ] [ 15:27 ] [ کاووسی فر ]

[ ]


چرا طراح شید را به عنوان خدمات دهنده اینفوگرافیک انتخاب نماییم؟

اینفوگرافیگ چیست؟

یکی از راهکارهای نوین تبلیغاتی که در سالیان اخیر در سراسر جهان گسترش پیدا کرده است و بسیاری از کسب و کارها و سرمایه گذاران برای معرفی خدمات و محصولات خود اقدام به استفاده از آن می ‌نمایند؛ پدیده ای به نام اینفوگرافیک می باشد که به دلیل اهمیت و فراگیری آن، اشخاص متخصصی نسبت به فعالیت در این زمینه مبادرت می ورزند.

 با استفاده از اینفوگرافیک، شما می توانید؛ خدمات و محصولات و همچنین اطلاعات مد نظرتان را با استفاده از نمودارها و اشکال، در چارچوب تصاویر و فیلمها به مخاطب خود در حداقل زمان ممکن ارائه دهید.

اینفوگرافیک خلاصه شده دو واژه (information graphic) است که در ادبیات فارسی با معادل هایی نظیر؛ اطلاع نگاشت، گرافیک اطلاع رسان، داده نما، اینفوگرافی و… معرفی شده است.

امروزه روش های مختلف و متنوعی به  منظور انتقال داده به وجود آمده است. داده ها می توانند در قالب متن، تصویر، ویدئو و پادکست به سمع و نظر مخاطبان برسند. اینکه چه نوع روشی از میزان محبوبیت و کارایی بالاتری برخوردار است، به سلیقه مخاطب و میزان مهارت تولیدکننده آن محتوا بستگی دارد. تولیدکننده محتوا باید بتواند اطلاعات مورد نظر را در یک قالب برازنده به مخاطب انتقال دهد طراحی اینفوگرافی از جمله رایج ترین روش های تولید و ارائه محتوا به شمار می آید که البته در چند سال اخیر با استقبال بسیار خوبی از سوی مخاطبان همراه بوده است.

متاسفانه زندگی پرمشغله امروز فرصت مطالعه را تا حدود زیادی از افراد گرفته است. با کمک اینفوگرافی ها می توان در مدت زمانی بسیار کوتاه اطلاعات مفید و کاربردی را به مخاطب انتقال داد. اطلاعاتی که شاید برای به دست آوردن آنها به صورت متنی به زمان بیشتری نیاز باشد. اما با کمک اینفوگرافیک این زمان به حداقل میزان ممکن رسیده است. لذا این ویژگی را می توان از مهم ترین مزایای اینفوگرافی به حساب آورد.

 

چرا طراح شید را به عنوان خدمات دهنده اینفوگرافیک انتخاب نماییم؟

امروزه بسیاری از مجموعه ها اقدام به ارائه خدمات در حوزه طراحی اینفوگرافیک به شرکت ها و وب سایت های مختلف می نمایند که در بسیاری از موارد؛ جای خوشحالی و مسرت دارد که طراحان اینفوگرافیک حائز شرایط لازم برای ارائه خدمات مطلوب و حساب شده به مخاطبان محترم می باشنن.

اگر بخواهیم به  تعدادی از دلایلی که انتخاب مجموعه طراح شید را برای دریافت خدمات طراحی اینفوگرافیک از جانب مخاطبان مناسب نموده است، اشاره داشته باشیم؛ موارد ذیل بسیار مهم و اساسی است:

 تخصص اولین مولفه ارزشمند و اساسی برای هر حوزه فعالیتی می باشد که متخصصان طراحی اینفوگرافیک مجموعه طراح شید از آن برخوردارند.

 قیمت نهایی پروژه های اینفوگرافیک برای مشتریان مجموعه طراح شید؛ نسبت به وب سایت های خدماتی دیگر، پایین تر بوده و مرقون به صرفه تعیین شده است.

 با سپردن طراحی اینفوگرافیک خود به مجموعه طراح شید؛ نگرانی ها و دغدغه های مربوط به تاثیرگذاری اینفوگرافیک طراحی شده بر جامعه هدف، به حداقل می رسد.

اینفوگرافی چه ویژگی هایی دارد؟

در اینفوگرافی های کمی داده ها و اطلاعات زیادی دخیل خواهند بود. برای اینکه از آشفتگی و پریشانی ذهن مخاطب جلوگیری شود در طراحی این نوع اینفوگرافی ها از نمودارها، نقشه ها و… استفاده می شود. زیرا ترکیب این موارد از خستگی و بی حوصلگی مخاطب جلوگیری می کند. اطلاعات در اینفوگرافی های کمی خیلی مستقیم و واضح به تصویر کشیده می شوند.

 اینفوگرافی های جهت چه ویژگی هایی دارند؟

دراینفوگرافی های جهت برای نمایش داده ها از ترکیبی هوشمندانه از نمادها، جداول، علائم، نمودارها و… استفاده می شود. استفاده از نماد ها و اشکال از پیش تعریف شده و شناخته شده از بارزترین ویژگی های سفارش طراحی اینفوگرافی  جهت به شمار می روند. در این نوع از اینفوگرافی ها باید از علائمی آشنا استفاده شود تا بتوان با کمک انها ذهن مخاطب را به خوبی جذب کرد.

 اینفوگرافی های زمانی چه ویژگی هایی دارند؟

هرگاه که نیاز باشد یک رویداد یا فرآیند را برای بازه زمانی مشخص بررسی کرد و نتیجه را به تصویر کشید، از اینفوگرافی های زمانی استفاده می شود. عموما برای به نمایش درآوردن داده ها دراین نوع از اینفوگرافی از نمودارها استفاده می شود. به نمایش درآوردن میزان رشد فروش مسکن در یک بازه زمانی ۵ ساله را می توان از مصادیق اینفوگرافی های زمانی دانست.

 اینفوگرافی های علت و معلولی چه ویژگی هایی دارند؟

هرگاه در زمان انتقال اطلاعات و داده ها به علل و دلایلی هم نیاز باشد، از اینفوگرافی های علت و معلولی کمک گرفته می شود. به عنوان مثال تصور کنید که نیاز باشد میزان واردات، صادرات و رابطه مابین آنها به تصویر کشیده شود. در این مواقع می توان مفاهیم و داده ها را با استفاده از این نوع اینفوگرافیک به خوبی به تصویر کشید.

ممکنه نمونه هایی از اینفوگرافیک رو تو کلاس،دفتر کار و حتی بصورت آنلاین همه جا دیده باشید. همانطور که از اسمشون مشخصه،اینفوگرافیک ها اطلاعات رو در قالب تصویر و طرح های گرافیکی بهتون ارائه میدن. ازونجایی که از طراحی اینفوگرافیک برای ایجاد ارتباط و ارتقای برندها استفاده میشه؛باید بگیم بین بازاریابا از محبوبیت خاصی برخورداره. پس بیاین شیوه درست طراحی اینفوگرافیک رو در ادامه این مقاله یاد بگیریم.

 

 

برچسب ها: چرا,طراح,شید,را,به,عنوان,خدمات,دهنده,اینفوگرافیک,انتخاب,نماییم؟,

[ دوشنبه 26 آذر 1397 ] [ 8:46 ] [ کاووسی فر ]

[ ]


صفحه قبل 1 صفحه بعد